کد

وبلاگ جامع وبمسترها

کد

وبلاگ جامع وبمسترها

آموزش کامل HTML ، طراحی وب

سلام و درود ;

خیلی وقت بود که تصمیم داشتم برای کامل شدن آرشیو سایت در رابطه با HTML مطلب بنویسم و آموزش‌هاش رو شروع کنم  و تا ۶ جلسه‌ش رو هم نوشته و آماده کرد بودم ، ولی خدارو شکر به دلیل کامل بودن منابع فارسی در این مورد ، منصرف شدم از ادامه .. حالا تصمیم گرفتم یک سری توضیحات در مورد   HTML و طراحی وب بدم و چند تا منبع خوب برای یادگیریش برای دوستان تازه‌کار و کسانی که دوست دارند به دنیای طراحی وب وارد بشوند معرفی کنم ..

اچ تی ام ال پایه‌ای ترین زبان طراحی  و اساس طراحی وب هستش و هر فردی که دوست داره طراحی وب رو یاد بگیره  در ابتدا باید به یادگیری این زبان رو بیاره ،

امروزه  نسخه‌ی جدیدی از HTML در قالب ۵ به وجود اومده که قدرت و انعلاف خیلی بالاتری نسبت به نسخه‌ی ۴ داره ، ولی با این وجود هیچ گاه نمیشه از نسخه‌ی HTML4 غافل شد و حالا حالا‌ها از میدان به کنار نخواهد رفت ..

یادگیری HTML بسیار ساده هستش و منابع فارسی بسیار زیادی در این مورد وجود داره همچنین کتاب‌های بسیاری برای آموزشش چاپ و منتشر شده اند ..

ولی از یادگیری HTML مهمتر تر توانایی به کار بردن اون هستش ، یعنی بعد از یادگیری این زبان باید شروع به طراحی‌های استاتیک کنید و برای خود نمونه بزنید و … تا دستتون برای انجام کار آزاد بشه ، یادگیری HTML به تنهایی کاربردی نخواهد بود ،

برای یادگیری این زبان پایه اگه زبان انگلیسیتون خوب هستش ، بهترین مکان برای یادگیریتون سایت معروف w3schools هستش که علاوه بر HTML میتونید سایر آموزش‌های طراحی وب رو یاد بگیرید ..

اگر از این سایت نمیتونید استفاده کنید پیشنهاد میکنم کتاب PDF که در سایت دوست عزیزم منتشر شد استفاده کنید که دقیقا بر اساس سر فصل‌های سایت W3schools به زبان فارسی نوشته شده هستش ،

دانلود کتاب با لینک مستقیم

کتاب دومی که پیشنهاد میکنم کتابی هستش که توسط سایت ItTutorial منتشر شد که این کتاب هم مطابق W3s هستش که به زبان ساده HTML رو آموزش داده ،

دانلود کتاب با لینک مستقیم

با استفاده از این ۲ کتاب و مطالعشون به سادگی میتونید HTML4 رو به طور کامل یاد بگیرید ولی فراموش نکنید مهم استفاده‌ی کاربردی ازش هستش ..

۲ کتاب PDF دیگه در مورد آموزش اچ‌تی‌ام‌ال قرار میدم که اگه دوست داشتید دانلود و مطالعشون کنید ( برای یادگیری کامل همون ۲ کتاب بالا کافی هستش )

دانلود کتاب ۳

دانلود کتاب ۴

در پایان ببخشید که پست مبتدی بود ، این مطلب برای کاربران تازه‌کار و کسانی به طراحی وب علاقه دارند و دوست دارند قدم در این راه بزارند نوشته شد ..

اگر فرصتی بود با آموزش‌ها و مطالب پیشرفته تر در خدمت شما خواهیم بود ..

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.